Monday, November 9, 2009

7 November 2009


Lovely Couple


Hari ni best sgt. Pagi2 lg dh gaduh. Sbb aku lmbt sampai. Hehe. Janji nk sampai KL ari Jumaat, tup2 mlm tu baru dapat tiket ketapi. Tp syukur alhamdulillah, aku smpai ikut jadual pukul 6 pagi kat KL Sentral. Shian sayang wisau takut x jadi dating aritu. Salah aku jugak, plan awal2 dah, tiba2 last minute jadi tunggang terbalik. Harap2 tak jadi lagi la mcm tu. Pagi tu amek keta cepat2 gi Ampang, janji pukul 9 pagi, sampai 9.10. Adui..lambat lagi! Tapi sejuk hati aku pagi tu, you look so sweet today sayang! Benda yang buat aku makin jatuh cinta, dia sikit pun tak marah masa tu sebab aku sampai lambat. Love you lots darl~..


Superb!

Pastu gi tgk Pisau Cukur (haa..pisau cukur tu kena share dgn abg tau.hehe..), pusing2 kt Sunway Piramid, cuci2 mate cari inner, blaus utk dinner.. Aku yang kalut mase tu, mcm aku pulak yang nak gi dinner. Hehe. Tengah kenyang, dengan nafsu makan yang membuak2. Kitorang gi pulak The Manhattan Fish, mentekedarah fish n chips satu tray. Banyak giler sampai tak abes. (sebenanya lg sket je nak abes tuu..) Hehe.. Nyum2! Cedapnye.. Sayang kalo dengan abg musti kena banyak makan tau! Bwu cehat dan bertenaga.. balik lmbt sket takpe.. yang penting aku sonok sangat ari ni. Hilang beban keja bila datang sini.

Esok tu kua lg, gi jalan2 shopping tak abes lagi dari times square sampai shah alam. Dekat je tu.. Aku cuma nak sayang salu ada kat sbelah. That's all I need. Emm.. Hari ni balik awal sket sbb kena anta keta awal. Esoknye sayang tak cehat, kalaula aku ada kat situ..bahagianya kalo dapat jaga dia. Alhamdulillah petang tu dah kurang sket caket pewot. Abg nak syg rest je aritu..

Syg, maafkan abg yea kalo ada tersalah kata, abg betul2 sayangkan syg. Abg tau sayang sedih bila abg dah nak balik. Sayang pun nak kua aritu. Tapi kalo sayang yang anta abang mesti lagi sedih kan. Namo cedey2 tau. Abg salu ada dekat sayang. Kalo windu kat abang sayang kiss cincin kita key. Abg gi keja je syg, nanti abg datang lagi key. Kita slalu kol yea, abg nak borak dgn sayang lama2. Org tu kan dah abes pektikel kan. Jeles nih! Hehe.

Sementara abg nak duk sana trus, abg cuba slalu gi sana key. Dapat kua dgn sayang bape hari pun takpe. Kita jauh mcmana pun abg ada sayang sorang je. Namo cedey2 lagi sayang, esok abg cover bil tu kita borak lg key. Truly from the bottom of my heart, I love you sayang! Mmmmuahhhh~

0 comments: